Jz web - Развлекательный портал Скачать софт


Спеціалізована школа N317 з поглибленим вивченням
іноземних мов та образотворчого мистецтва

Контакты

Останні події

29-11-2017, 10:09
Символіка школи

Календар

«    Ноябрь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Прийміть участь в опитуванні

Хто відвідує наш сайт?
Вчителі
Учні
Батьки
Випадкові відвідувачі
Випускники

Методкабінет

 

ПОЛОЖЕННЯ

Про методичний кабінет середнього закладу освіти

(Наказ Міністерства освіти України від 28.10.1997р. №385)

 

1. Методичний кабінет середнього закладу освіти є організуючим центром методичної роботи з педагогічними працівниками відповідного та інших загальноосвітніх закладів, що входять до складу міжшкільних методичних об’єднань, створених на їхній базі. Діяльність методичної кабінету визначається змістом внутрішньої методичної роботи і методичних об’єднань, які працюють у даному середньому закладі освіти.

2. Методичний кабінет, на базі якого проводиться внутрішньо шкільна методична робота, рекомендується створювати у закладах освіти за наявності приміщень, придатних для творчої роботи педагогічних працівників.

3. Основними завданнями методичного кабінету є

а) надання навчально-методичних консультацій педагогічним працівникам;

б) координація колективних форм і методів роботи та самоосвіти з підвищення педагогічної майстерності та удосконалення фахової підготовки вчителів;

в) організація системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, впровадження досягнень кращого педагогічного досвіду та освітніх технологій.

 

4. Методичний кабінет проводить таку роботу

а) створює умови для самостійної, індивідуальної роботи педагогічних працівників шляхом забезпечення їх необхідної науково-методичною літературою;

б) організовує консультації з питань психології, педагогіки, фахової підготовки, методики викладання предметів;

в) займається організацією та періодично проводить виставки навчальної літератури, забезпечує педагогічних працівників необхідною інформацією;

г) бере участь в організації та проведені представницьких педагогічних заходів: педагогічних читань, виставок, творчих звітів, науково практичних семінарів, конференцій тощо;

д) організовує наставництво, стажування молодих вчителів;

е) сприяє впровадженню в практичну роботу вчителів перспективного педагогічного досвіду, досягнень сучасної науки та освітніх технологій.

5. Очолює методичний кабінет завідуючих (на громадських засадах), який обирається терміном на два роки з числа досвідчених педагогічних працівників («старший вчитель»; «вчитель-методист») даного закладу освіти .

У своїй роботі завідуючий кабінетом при необхідності вирішує питання спільного з адміністрацією закладу, керівниками шкіл міжшкільних метод об’єднань творчих груп учителів, бібліотекарем.

6. У шкільному методичному кабінеті зосереджуються такі матеріали

- Конституцій України, Закон України «Про освіту», урядові документи з питань освіти, рішення колегій, накази та інші інструктивно-нормативні документи Міністерства освіти України, управлінь освіти, районних (міських) методичних кабінетів;

- Документація шкільних міжшкільних метод об’єднань (плани роботи, протоколи засідань, тести виступів, розробки уроків, зразки наочності тощо);

- графік проведення методичних заходів з педагогічними працівниками;

- науково-методична література;

- технічні засоби навчання;

- матеріали з позакласної позашкільної роботи;

- зразки кращих письмових робіт, у тому числі екзаменаційних, виконаних учнями;

- банк даних (картотека) педагогічних знахідок, досвіду, освітніх технологій;

- аудіо-відеотека кращих освітянських доробок школи, району (міста), області;

- підшивки інструктивних збірників Міністерства освіти, педагогічних газет та журналів.

7. Керівник закладу освіти, працівники управлені освіти та районних (міських) методичних кабінетів, інститутів після дипломної освіти (удосконалення вчителів) вивчають, аналізують роботу шкільних методичних кабінетів і спільно беруть участь у заходах щодо навчально-методичного забезпечення середніх закладів освіти.

Педагогічна рада школи на своїх засіданнях періодично заслуховує звіти про роботу методичного кабінету.

 

 

 

 

Склад

методичної ради школи

Качинська Т.В. – директор школи, голова методичної ради школи,

Шевчук О.А. – заступник директора школи, співголова методичної ради школи з  

                                питань методичної роботи   вчителів,

Члени методичної ради:

Бучкарик В.Ф. – заступник директора з навчально-виховної роботи,

Яськова М.В. - заступник директора з навчально-виховної роботи,

Кравчук І.М. - заступник директора з навчально-виховної роботи,

Кузьменко Т.М. – голова методичного обєднання вчителів суспільно- 

гуманітарних дисциплін.

Чухно О.В. – голова методичного обєднання вчителів фізико- математичних                         

дисциплін та інформатики.

Скрипнікова Т.В. – голова методичного обєднання вчителів іноземних мов.

Задорожна Т.М. – голова методичного обєднання  вчителів природничих                     

дисциплін.

Муха Г.І. – голова методичного обєднання вчителів художньо-естетичних 

дисциплін, фізичної культури, захисту Вітчизни, МСП та ОБЖ.

Козинець А.В. – голова методичного обєднання  вчителів початкових класів.

 

П Л А Н 

ЗАСІДАНЬ  МЕТОДИЧНОЇ  РАДИ ШКОЛИ 

на 2018 – 2019 н.р.

 

Засідання МРШ № 1 

 

31.08.2018 р.

Науково-методична робота: аналіз, прогнозування, перспективи. Обговорення нових навчальних програм з базових дисциплін, підручників, рекомендацій МОНУ щодо викладання предметів.

Узгодження графіка предметних тижнів.

Обговорення та затвердження тематики питань для обговорення на засіданнях круглого столу “Педагогічний пошук”.

Організація роботи Школи молодого вчителя та Школи передового педагогічного досвіду, творчих груп вчителів.

Обговорення та затвердження плану роботи шкільної бібліотеки на навчальний рік.

Організація підвищення педагогічної майстерності вчителів (самоосвіта, курси підвищення кваліфікації).

Розподіл обовязків між членами методичної ради.

 

Засідання МРШ № 2

 

21.09.2018 р.

Координація планів методичної ради з планами методичних підструктур та графіком внутрішкільного контролю. Обговорення та затвердження плану роботи МРШ.

Обговорення й затвердження планів роботи шкільних методичних об»єднань на 2018-2019 навчальний рік.

Продовження роботи над  проектами «Обдаровані діти» (діяльність шкільного відділення МАН, проведення І етапу всеукраїнських олімпіад із базових дисциплін, творчих конкурсів, оглядів, виставок тощо). Затвердження плану роботи з обдарованими дітьми.

Затвердження плану основних заходів щодо всебічного розвитку і функціонування української мови.

Шляхи реалізації методичних проектів «Обдаровані діти», «Інтерактивні методи діяльності в системі сучасного уроку»,  «Шевченківські дні у школі», «Батьківське спілкування», «Професійне досьє», «Технологія інтенсивного інтерактивного навчання англійської мови на основі опорних сигналів».

Огляд нормативних,  директивних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

 

Засідання МРШ № 3

 

26.10.2018 р.

Підготовка до засідання педагогічної ради «Формування в учнів відповідального ставлення до безпеки та здоров’я за допомогою навчальних методів і прийомів». 

Про підготовку учнів до участі в районних предметних олімпіадах, конкурсах учнівських науково-творчих робіт МАН.

Про підготовку до проведення атестації вчителів школи та атестацію вчителів, що претендують на присвоєння звання «вчитель-методист».

Про проведення тижня молодого вчителя.

Про проведення тижня педагогічної майстерності вчителів-предметників «Від самопізнання до самовдосконалення».

Огляд нормативних,  директивних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

 

Засідання МРШ № 4

 

21.12.2018 р.

Аналіз результативності роботи методичної ради школи за І семестр.  

Про підготовку до проведення педагогічної ради «Особливості організації освітнього середовища, що належить дітям (перші кроки впровадження Нового Державного стандарту початкової освіти)».

Підсумки підготовки учнів до науково-дослідницької діяльності й участі у І та ІІ етапах конкурсу-захисту  науково-дослідницьких робіт МАН.

Організація та проведення творчих звітів вчителів, що атестуються.

Огляд нормативних,  директивних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

 

Засідання МРШ № 5

 

08.02.2019 р.

Про підготовку до проведення педагогічної ради «Професійне вигорання вчителя: симптоми, етапи формування, причини виникнення та профілактика». 

Узагальнення матеріалів щодо роботи з молодими спеціалістами.

Творчі звіти педагогів, що атестуються.

Огляд нормативних, директивних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

 

Засідання МРШ № 6

 

22.03.2019 р.

Підбиття підсумків курсової підготовки, підвищення кваліфікації педагогічних працівників за навчальний рік.

Про підсумки роботи Школи передового педагогічного досвіду.

Підсумки діяльності творчої групи вчителів «П»ятикласник» 

Підсумки діяльності творчої групи вчителів «Нова школа – нові стандарти».

Підготовка й організація проведення ДПА.

Розкриття основних положень педагогічного досвіду вчителя математики Чухно О.В.

Огляд нормативних, директивних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

 

Засідання МРШ № 7

24.05.2019 р.

Експертиза оцінки  методичної роботи  школи за П семестр.

Аналіз роботи з обдарованими дітьми.

Підсумки проведення предметних тижнів.

Визначення тематики проблемних питань методичних об»єднань на новий навчальний рік.

Підсумки проектної діяльності педагогів школи

Про підсумки участі учнів у шкільних, районних олімпіадах з основ наук, конкурсах учнівських творчих робіт МАН.

Огляд нормативних, директивних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

 

Склад 

школи передового педагогічного досвіду

       Керівник- Опанасенко Т.В. - вчитель історії

Качинська Т.В. – вчитель математики,

Шевчук О.А.- вчитель української мови та літературири,

Муха Г.І. – вчитель образотворчого мистецтва,

Яськова М.В. – вчитель початкових класів,

Бучкарик В.Ф. – вчитель математики,

       Усата О.А. – вчитель хімії,

       Плес В.А. – вчитель початкових класів,

Гарницька О.Б. – вчитель фізики.


Склад творчої групи  вчителів «П’ятикласник»

Керівник групи –Тіхонова Н.М.- класний керівник 5-А класу, вчитель англійської мови

Члени групи:

Бучкарик В.Ф.- заступник директора школи з навчально-виховної роботи,

Шевчук О.А. .- заступник директора школи з навчально-виховної роботи,

Кравчук І.М. .- заступник директора школи з виховної роботи,

Степаненко С.А.- практичний психолог школи,

Романюк Г.Й.- класний керівник 5-Б класу, вчитель зарубіжної літератури,

Короткова Н.В.- класний керівник 5-В класу, вчитель англійської мови,

Овдієнко І.В. - класний керівник 5-Г класу, вчитель інформатики.

 

Рада методичного кабінету школи:

Злобіна В.М. – голова Ради методичного кабінету, вчитель початкових класів. 

Члени Ради методичного кабінету:

Дудар Г.В. – вчитель німецької мови,

Усата О.А. – вчитель хімії,    

Кушнір І.М. – вчитель української мови,

Яковлєва В.М. – вчитель образотворчого мистецтва.

Склад

творчої групи  вчителів «Нова школа – нові стандарти»

 

Керівник групи – Козинець А.В., голова методичного обєднання вчителів початкових 

                               класів

                               Члени групи

                                 Макарчук І.І. – класовод 1-Г класу,

                                 Буценко Н.Г. – класовод 1-А класу,

                                 Злобіна В.М. – класовод 1-Б класу,

                                 Вишневська Т.В. – класовод 1-В класу,

                                 Іванченко О.В. – класовод 1-Д класу,

                                 Павлик А.В. – вчитель англійської мови,

                                 Ландар Н.Т. – вчитель англійської мови,

                                 Резнік Ю.О. – вчитель англійської мови,

                                 Пришва О.В. – вчитель англійської мови,

                                 Кириченко С.П. – вчитель музики,

                                 Бузюрова Г.В. – вчитель музики,

                                 Короткова Н.В. – вчитель англійської мови,

                                 Тіхонова Н.М. – вчитель англійської мови,

                                 Яковлева В.М. – вчитель образотворчого мистецтва,

                                 Дмитренко О.М. – вчитель англійської мови,

                                 Єрмолаєва Г.В. – вчитель образотворчого мистецтва.

 

План роботи

творчої групи вчителів «Нова школа – нові стандарти»

 

І засідання (вересень)

 

Створення сприятливих умов для формування учнівського колективу. Технологія «Ранкові зустрічі».

Використання технологій фізичного розвитку учнів під час уроків англійської мови як ефективний засіб організації класу.

 

 

ІІ засідання (жовтень)

Традиційне предметне навчання та інтегроване навчання: сильні і слабкі сторони.

Практичне заняття «Ознайомлення з побудовою інтегрованого курсу «Я досліджую світ».

 

 

ІІІ засідання (грудень)

Особливості організації освітнього середовища (навчальних центрів) у класі.

Практичне заняття «Створення творчого середовища для учнів» («Я зроблю так…»)

 

 

 

ІУ засідання (лютий)

Стратегії розвитку 5критичного мислення.

Практичне використання стратегій розвитку критичного мислення в учнів 1-го класу.

 

 

У засідання (квітень)

Презентація творчих доробків членів творчої групи.

Практичне заняття: створення навчально-методичного посібника для вчителів початкових класів (з досвіду роботи).

 

 

Інноваційна діяльність

Згідно з  проектно-цільовим управлінням освітнім простором школи в нашому закладі реалізуються 6  проектів:

1. методичний проект «Професійне досьє» щодо організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами за творчими групами згідно з інноваційною моделлю рівневої організації методичної роботи;

Мета й завдання проекту:

формування професійної компетентності педагогів;

соціально-психологічна підготовка вчителів до інноваційної діяльності;

виявлення й розвиток творчого потенціалу педагогів та учнів;

виховання дослідницької культури вчителя та школяра;

створення інноваційного інтелектуального продукту.

Учасники проекту: педагогічний колектив школи.

Термін реалізації проекту: 2014-2019 р.р.

2.навчально-виховний «Проект у навчання» щодо запровадження методу проектів при викладанні предметів навчального плану школи, а саме:

- «Технологія інтенсивного інтерактивного навчання англійської мови на основі опорних сигналів»

Мета проекту:

опрацювання і використання методів інтенсивного інтерактивного навчання на основі опорних сигналів.

Завдання проекту:

реалізація членами методичного об»єднання дослідницьких і практичних завдань:

розробка технологічної карти проведення уроку з використанням опорних схем;

розробка алгоритму аналізу уроку з використанням опорних схем;

розвиток творчої думки педагогів, навичок критичного мислення й комунікативних умінь;

створення інноваційного інтелектуального продукту.

Учасники проекту: методичне об»єднання вчителів іноземних мов, учні школи.

Термін реалізації проекту: 2015-2019 р.р.

3. «Діяльнісний підхід у вихованні екологічного мислення учнів під час вивчення природничих наук»

Мета проекту:

поглиблення наукових знань з біології, хімії, екології, географії, що забезпечують відповідальне ставлення учнів до навколишнього середовища і життя;

розширення уявлення про взаємозв’язок організмів з довкіллям;

пропаганда природоохоронного й екологічного виховання як усвідомлення ідеї гармонійної взаємодії суспільства і природи, людини й довкілля;

формування особистості з екологічним мисленням, здійснення еколого-просвітницької роботи;

Завдання проекту:

залучення учнів до практичної діяльності з розв’язання проблем навколишнього середовища місцевого значення

Учасники проекту: методичне об’єднання вчителів природничих дисциплін, учні школи.

Термін реалізації проекту: 2015-2019 р.р.

4.«Використання інтерактивних методів навчання на уроках української мови, української та світової  літератури, історії»

Мета проекту: підвищення інтересу до вивчення української мови та літератури, світової літератури та історії; розвиток в учнів творчих здібностей та самостійності, активізація пізнавальної діяльності

Завдання проекту:

використовувати різноманітні форми і методи організації навчальної діяльності, орієнтованої на конкретного учня;

стимулювати учнів до висловлювань, використання різних способів виконання завдань без страху помилитися, одержати неправильну відповідь;

підтримувати учня у його бажанні знаходити свій спосіб роботи; аналізувати роботу свою та інших учнів на уроці;

виробити в учнів навички рольової поведінки;

створити базу мультимедійних матеріалів за допомогою учнів та вчителів, задіяних у проекті;

формувати вміння самостійно здобувати знання, працювати у групі, аналізувати результати діяльності;

розвивати вміння і навички самостійного аналізу та критичного осмислення матеріалу, уміння переконувати, толерантно ставитись до протилежних поглядів, узагальнювати, робити висновки

розвивати мовлення, нестандартне мислення, творчий підхід до розв’язання поставленої проблеми.

Учасники проекту: методичне об»єднання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін,  учні 5-11 класів.

Термін реалізації проекту: 2014-2019 р.р.

5. «Батьківське спілкування»

Мета проекту: активізація взаємодії батьків з учителями, інтеграція засобів громадського та сімейного виховання школярів.

Завдання проекту:

створити сприятливі умови для взаємодії батьків і школярів з метою подальшого співробітництва;

поглибити психолого-педагогічну компетенцію батьків;

включити батьків в освітній процес як активних суб'єктів;

створити комплекс творчих методичних робіт (відеофільми, бібліотеку творів дітей, набір пам'яток і рекомендацій для батьків тощо)

Учасники проекту: батьки й учні  школи, практичний  психолог школи; соціальний педагог школи; представники соціальної служби в роботі з дітьми та молоддю,  педагоги школи.

Термін реалізації проекту: довгостроковий

6.«Шевченківські дні у школі»

Мета проекту: підготовка і проведення Шевченківськиї днів у школі із залученням учнів, батьків, вчителів, громадськості.

Учасники проекту: вчителі української мови та літератури, учні школи.

Термін реалізації проекту: щорічний 

навчально-дослідницький проект «Обдаровані діти» (опис подано в підрозділі «Ефективність роботи педагогічного колективу з обдарованими учнями»)

Матеріали роботи над проектом (І етап) узагальнено в методичному кабінеті школи.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.